Alla inlägg under juli 2015

Av ville hokkanen - 30 juli 2015 17:21

Även hur sur man är har inverkan på vikten.

http://www.halsosidorna.se/Syrabasbalansen.htm

Av ville hokkanen - 27 juli 2015 17:32

Här har jag igen en historia om Lchf, Jag har kört LCHF i 7 månader nu, och har märkt att min mage har blivit bättre, och folk säger att dom märkt skildnad på mig. Här en link på en annan historia. http://www.kostdoktorn.se/tack-for-att-du-raddade-min-man  

Jag försöker få ner min blodsocker med att undvika socker och vitt som potatis ris pasta, bröd kaffebröd, jag tycker att jag lyckas med det. Jag tycker att vi lyssnar för mycket på den här visan att undvika fett, jag försöker undvika light produkter. 

Av ville hokkanen - 24 juli 2015 07:54

På 9 dagar har jag gått upp från 97,8 till 101,1 varför jag har avikit från LCHF, i dag börjar jag med Lchf

Av ville hokkanen - 23 juli 2015 21:38

2061 besök nu är jag på 2061 besök https://plus.google.com/114461931909169375157/posts i morgon ska jag väga mig kommer med uppgifter, hur det gått sista vanliga dieten med kolhytrater på hög nivå. har haft en 9 dagars diet med socker och godis och god mat. gick annars ner en kilo med pulver dieten från fitline, men har säkert gått upp nu.

Har en vän som har typ 14500 besök på sin google plus här en link https://plus.google.com/+VeliTapper/posts

Hur ska vi komma ditt jag har en bit att gå att jag ska få ett antal 1000 besök.

Av ville hokkanen - 20 juli 2015 20:54

Morgon gröt på dagen lunch prinskorv köttbullar och en kyckling en tim promenad. En intressant sak som jag hörde har skrivit för men man kan föreställa att man är bra och undvika utseende hets.

Av ville hokkanen - 19 juli 2015 19:30

Äta paj och grilla hamburgare lördagen blev det kebab pizza. Var i bastun på lördagen.

Av ville hokkanen - 19 juli 2015 19:25

PÅ Morgonen blev det grött till middag blev det kyckling och ris. Gick en promenad.

Av ville hokkanen - 14 juli 2015 19:49

I dag lasagne den var god, jag tog två och halv gång. Hörde en intressant diskution man kan intalla sig att man är bra och har en bra kropp, och det funkar det är så stora krav hur man ska se ut ny för tiden. Dagen började med grött till lunch chips påse liten och bröd på middag lasagne.



Ovido - Quiz & Flashcards