Alla inlägg under augusti 2015

Av ville hokkanen - 28 augusti 2015 12:02

Spelat tennis vunnit några gånger på wii. har gjort mat i dag. stekt zuccini och en biff. Bränt kalorier på Tennis.  

Av ville hokkanen - 23 augusti 2015 13:56

Jag har en bekväm sätt att hålla vikten och annars vara hälsosam nämligen LCHF jag tränar inte nämnvärt, bara undviker socker och kolhytrater, man kan laga sin mat själv, ibland kan man unna sig nåt söt eller annat gott, man håller hunger känslorna borta med fett mat, jag försöker verkligen äta fett mat och det funkar bra, Min LCHF bröd.  

Av ville hokkanen - 18 augusti 2015 15:02

Turkisk yoghurt eller man kan använda nåt liknade, och bärmix, när man blir sugen på nåt tex till frukost.

Gå in på min google plus så får jag bättre statistik. https://plus.google.com/114461931909169375157/posts

 

Av ville hokkanen - 16 augusti 2015 18:07

http://ladenberg.se/darfor-ska-du-anvanda-kokosolja-varje-dag/


Nu har jag läst om kokosolja, jag tar två msk kokosfett om dagen och ett msk olivolja, 3msk minskar blodtrycket.

Av ville hokkanen - 6 augusti 2015 16:12

I dag till frukost Cocosfett och turkisk youghurt med bär. Lunch Polarika kött kronhjortskav och pizzasallad, på köttet en msk cocosfett. även en msk olivolja. Cocosfett har hälsofördelar ni kan googla på cocosfett. Har bakat LCHF bröd som jag tar till frukost. Några kanske säger att cocosoljan innehåller mätat fett det är sant men cocosolja innehåller en annan slag av mätatfett som kropen kan ta hand om, den har korta kedjor som kroppen tar hand om.

Ovido - Quiz & Flashcards